Rörigt.

Ska strax iväg till jobb men tänkte skriva ett inlägg innan. Vilken vecka säger jag bara! Har varit fylld av gott och ont. Vårt ugn funkar inte och hör jag inte ifrån de som ska fixa det under morgondagen så blir jag lack kan jag tala om! Än sålänge har spisen inte klyddat men man vet ju aldrig!
Som om det skulle vara allt, blev översvämning i tvättstugan nu i morse när jag hade tvättat två maskiner. KUL! Skorna blev dyngsura och jag sprang där med spannen och tömde och tömde men det var ett jäkla jobb. Kom iallafall upp med en tung säck med våta kläder som jag fick hänga upp här i lägenheten. Ringde till Örestads bevakning och nu har de varit här och spolat och fixat så tills nästa söndag hoppas jag att allt funkar igen.

Och som det vore allt?! Nä, jag TUREN att jobba med idioten på jobb ikväll! Ahh, det vrider sig i hela magen. Men jag ska fokusera på att imorgon är det måndag, ny dag och ny vecka. Ska bara se framåt så får kvällen bli vad den vill.
Igår jobbade jag iallafall med Linnea och kvällen var jättebra! Trevligt hade vi och jag blev körd hem av henne. Hon har ju nyss tagit körkort och är en supertrygg förare!

I fredags promenerade jag och anders till uffe och carina som bor vid Kronprinsen och det tog 50 min ungefär! Skithärligt var det och faktiskt anders idé! Sen skulle vi ha promenerat hem också men vi hade förlite kläder med oss så vi fick ta bussen men det var trevligt att vara ute på sådana äventyr! Och att det var anders idé slår allt! ♥

Nä, hoppas nästa vecka blir bättre! // Chelle

Kommentarer
Postat av: Sarah

men hjärtat då, vilken dag. hoppas allt löser sig till det bästa ikväll. :)

2009-09-13 @ 19:07:35
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack själv, det var bara trevligt med lite sällskap. :)

2009-09-14 @ 22:20:46
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0