Känns inte som jag hänger med.

Det är på tok för mycket nu och det är arbetsmiljöns fel! Ahh får panik på denna kursen, skitråkig, skitkass lärare och den är bara blääää! Så, nu har jag fått säga det.
Lite uppdatering är väl på sin plats?!

*Har börjat på sista kursen på utbildningen, tänk, den 9:e är det hela över! Vart tog tiden vägen?!
På torsdag ska Annie och jag fira det i förskott, middag och bio, inte illa va?! Ska se The ugly truth med mina favorit skådespelare och romantik, det jag lever för =) Längtar så till torsdag!

*Jobbade i helgen, var superroligt! Så skönt att komma bort från huset lite, där är för mycket intriger och skit på G.
Men jag trivs iallafall, tror denna avdelningen passar mig perfekt!

*Blev aktiv i södra innerstadens vikariebank igen så nu har jag lagt in om tider för hela november och det som är kvar av oktober efter att skolan är slut. Så nu håller jag tummarna för att jag ska ha massor av jobb!

*På lördag ska vi ha tjejkväll med knyte här hemma, ska bli jätteroligt, precis vad jag behöver =) Kan säga att det blir fondue till huvudrätt, väldigt längesen jag åt det. Och så min berömda potatisgratäng, det blir kanon!

*På söndagen är det pärlparty här hemma, kom förbi och fynda lite vet jag =)!! Hoppas att många kommer så man kan tjäna lite cash, behöver det!

Japp, nu måste jag bli färdig med uppgiften i ARL, ahh baaahhh!
Hejsvej! // Chelle

Kommentarer
Postat av: Sarah

ugly truth, en väldigt bra film! :)

2009-09-29 @ 17:30:36
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0