Fredagsmys!

Är uppe med tuppen idag trots att vi börjar kl 10.00 med redovisning. Men jag har lite att fixa gällande skolarbetet så det känns ganska okey ändå =)

Igår pluggade jag hos Michelle. Var inne på netto två gånger och hemsköp en gång, såklart så handlade jag ju nåt alla tre gångerna. Bra priser ju så man fick passa på! Blev plugg såklart och det var supertrevligt att umgås. Blev bjuden på thai, det var delicious! Ska anamma det receptet!

Idag går vi inte hela dagen, tack ock lov för det. Vill hem och fixa lite och kanske sätta mig med pärlorna en stund då jag fått lite ny inspiration från olika håll. Och sen ska vi köra och hämta Carina och Ulf, de har inte sett vårt nya hem så det blir en fika här och sen hem till dem och mysa med tacos och idol. Blir nog en väldigt bra fredag känns det som. En välbehövlig sådan.

Nä, nu får jag sätta fart och fortsätta förbereda mig inför redovisningen.

Hoppas ni också får en bra fredag! // Chelle

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV Michelle: Men Michelle då, ägget gör ju hela grejen, man blir jätte stark av den. ;-)

2009-09-19 @ 23:55:41
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0