The ugly truth.

Vilken underbar dag jag hade igår! Ahh vill bara uppleva den igen =)
Det började med att Annie kom vid sju på morgonen och vi åt lite frulle och drack te till vakna med the voice. När det började närma sig kvart i åtta, tog vi bilen och körde till Maxi Toftanäs. Vi skulle hansla till tjejkvällen som äger rum imorgon. Härligt att gå där inne utan en massa folk, mycket friare och snabbare. Sen körde vi hem och lämnade av varorna och fick hjälp med renbäddning och diskning. Annie skulle börja skolan vid tio och när hon åkt tog jag en långdusch. Efter det plockade jag lite hemma och sen var det dags att fixa till sig och promenera bort till entré.
Där möttes annie och jag upp, gick in om pärlbutiken ochsen delade vi på lunch, blev grön curry med kyckling =) Kollade jackor och sen rullade vi hem till henne och pärlade en stund. Hade ju beställning på ett minst sagt jobbigt halsband hehe, eller vad säger du gumman? Annie skadade sig, stackars tumme!
Vid halv fyra stack vi till Mertz och hälsade på Anders i samband med att vi skulle hämta upp Jimmy. Sedan blev vi körda till SF vid davidshall, gick in och bokade biljetter till The ugly truth. När det var gjort promenixade vi till Jensen och käkade middag, jag tog bbq grillad fläckfilé och annie tog en god biff. Ahh så gott det var!! Jisses, och härligt hade vi ihop med ett glas vin. Mys <3
Efter middagen gick vi inom Village och jag fick köpt ett nytt vinglas eftersom jag fattades ett som gått sönder vid nån fest. Skönt att jag fick det ordnat då de förmodligen inte skulle få in fler..Ibland ska man ha lite tur.
Kissiga var vi men vi sprang inom och fixade lite godis och sen ett besök på SF toalett. Köpte popcorn och sen var det filmdags. Vilken rolig film! Jisses, den ska jag köpa och ha i samlingen över bästa filmer! Precis vad jag gillar, woohoo! Skratt efter skratt.

Ja, jag säger bara det, vilken kväll, det behövde jag! Tack än en gång! <3

Med även denna dagen har varit bra, började lite llustigt med ett samtal från Förenade Care, de ville att jag ska komma på intervju på måndag för Viktoria park ute vid kalkbrottet. Ja, jag är nervös men jag kan bara göra mitt bästa. Kom ihåg att tänka på mig kl 11 på måndag! Tänk vilken trygghet det skulle vara om man fick fast jobb, aahh så skönt det hade varit. Då håller våra funderingar på nästa steg. Oooh det hade varit kalasbra! men nu får jag lugna mig men jag ska tänka positivt, för det kan ju hända att jag lyckas =)

Idag har vi också fått upp barbordet och nu sitter det satan i väggen, så himla bra! Så nu är köket komplett, min härliga vrå =)

Nanna sött! <3

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja, jag kommer imorgon:)



Ses då. Puss!

2009-10-03 @ 21:39:55
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Grattis Michelle, jag ska hålla tummarna så att dom blir blåa och hoppas på att du får jobbet där. Du är en kanonperson att ha i sitt arbetsteam och är otroligt lätt att ha och göra med, samt ser positivt framåt. Alla bra egenskaper en förnuftig kollega behöver.

Lycka till!

2009-10-04 @ 20:57:01
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: annie

Självklart stumpan! Den kvällen var det minsta jag ville göra för att fira dig! Det var supermysigt och vi borde verkligen göra det SNART igen=) Älskar dig så vännen,tack för att du finns och för att du e DU!<3

2009-10-05 @ 17:48:40
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0