Sista timmarna som vårdbiträde!

Efter imorgon på eftermiddagen kan jag kalla mig USK utan att ljuga =) Härlig känsla! Kan inte ta in det riktigt men jag är stolt över mig själv. Har verkligen fått bra betyg så lite arbete har verkligen lönat sig. Fan vad jag är bra!

Så vi är några som ska träffas imorgon vid lunchtid och ha knyte och till detta har jag bakat focaccia-bröd med en rödlöks chutney. Mumma kan jag säga!
Så här såg den ut innan den kom in i ugnen.





Och såhär när den var färdig.




Imorgon sen på eftermiddagen ska vi på middag hos mormor. Hon bjuder på nåt gott kött. Trevligt. Men ska hitta ett tillfälle att fira med pappa också. Sånt är faktiskt riktigt jobbigt, att behöva dela på sig när man har skilda föräldrar. Men det är så det ser ut, inte mycket att göra. Tråkigt.

Har även smyckat så här kommer lite bilder:







Vill ni ha party hemma hos er?! Bara boka en tid med mig så ordnar vi det =)

// Chelle


Kommentarer
Postat av: Mr Noname

Grattis, glad för din skull! Det har du gjort bra!



Kraam!

2009-10-08 @ 22:30:32
URL: http://www.gissavem.com
Postat av: Sarah

Vilken känsla, glad för din skull <3 vilka fina armband, I like.

2009-10-09 @ 17:02:21
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0