Make a memorie.

Helgen har varit fantastisk med allt vad den innehöll:

* Mys med uffe och carina ihop med idol och uffes potatisjox i fredags =)
* Tvättade och sen hade Annie och jag tjejkväll hem hemma med bla Thure, Michaela, Ramona, Nicole. Riktigt lyckad kväll på alla sätt. Vi stod för fondue med potatisgratäng och en härlig sallad. Förrätten hade Michaela hand om, foccacia med en rödlökssalsa. Underbart! Efterrätten blev härlig chokladmousse med kex som Ramona hade gjort med kärlek. Sen hade de andra med sig vin och godis, super! =)
* På söndagen sen träffade jag Amanda en stund, tog en kopp kaffe och sen blev det smyckesparty. Blev dock besviken på de som inte hörde av sig så där stod jag och hade ansträngt mig med bak och grejer. men nästa party kommer att se lite annorlunda ut. Krav! Men jag fick två napp på att ha pärlparty hos två andra så det kände jag mig jättenöjd med. Ska bli skoj! Har en massa inspiration och idéer så det kanske kan bli grejt!

Men annars så var jag på anställnings intervju igår. Jag hoppas att det gick bra, kändes okey efteråt men man är ju såklart fylld av olka känslor. Tyckte iallafall att jag fick bra kontakt med han som gjorde intervjun så hoppas att det ger mig jobbet =)Så om en månad ska jag få svar. Hoppas Hoppas!

Hade en blandad dag igår, behövde rensa hos mig själv, tack annie för att du fanns där. Inte ofta men man behöver nog göra det lite oftare. Tårar behövs. För att ta nya tag och stärka sig själv. Inte minst för att lära känna sig själv. Och att lära sig att gå vidare. Fel kan alla göra men man har samtidigt rätt att tycka annorlunda än motparten. Det är ju därför vi är olika. Det viktigaste är att man älskar sig själv.

Nu är skolan så trist och jag riktigt längtar efter att få sätta punkt. Och det får jag göra på fredag. Lovely! Och det bästa av allt är att jag är så stolt över mig själv, jag har verkligen gjort bra ifrån mig och fått så mycket tillbaka i form av kunskap och bra betyg. Så jag skäms verkligen inte! Och jag har fått vänner som består, det är värt så mycket! Tack alla ni ♥

Nu ska jag strax ordna med lite mat och sen blir det plugg tyvärr. Orkar inte men tar mig i kragen, för det är sista taget nu. Sen kan jag njuta och ta igen mig.


Michaela: Jag tror på dig och dina tankar och åsikter. Jag längtar efter boken!
// Chelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0