Härlig kväll.

Det hade jag igår med älsklingen, annie och jimmy. Vi umgicks och åt gott och mös. Helt underbart! Och till efterrätt hade annie med sig så vi kunde göra friterade bananer med glass, lovely! Kollade Greys och bara njöt, skönt att sånt kan hända en vanlig vardagskväll. <3

Just nu sitter jag och kollar på mammas pojkar. Så himla skojj och det blir lite pirr i magen emellanåt. Kärlek på tv, vem kan motstå det?!!
Ganska konstigt att höra den skånska dialekten på tv, men samtidigt ganska kärt =)
Man kan ju inte annat än minnas sina egna pirr i magen ang Anders när vi började fatta tycke för varandra. Vill ha tillbaka det ibland, att inte veta så mycket om varandra och att båda är lite nervös. Helt enkelt börja om från början. Men det vi har nu skulle jag inte vilja byta bort. Jag menar bara att dåtiden var underbar på sitt sätt.

Har även pärlat lite under dagen, blev väldigt nöjd måste jag säga, kommer bilder, jag lovar!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Erica

Så mysigt det lät - pirr i magen ♥



2009-11-09 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0