En onsdag i oktober.

Sitter här med vakna med the voice, kaffe och fil med flingor. Ska iväg på intervju idag, på rekryteringen på sjukhuset, psykiatrin. Känns spännande tycker jag. Men tanken på jobb förföljer mig. Blev inget med 88:an, jättetråkigt!Så nu hoppas jag på viktoria park, hade varit så himla skoj om man fick en tjänst där. Behöver få in pengar och jag jagar jobb som en jävla galning. Det är nackdelen med att vara klar med skolan. Men äntligen är jag något!

För att muntra upp humöret lite så kommer annie och jimmy hit ikväll och käkar med oss och umgås =) Det behöver jag, lite trevligt sällskap och nåt gott att äta, perfekt! Tänkte bjuda på kotlett i ugnen med potatis och grönsaker samt en god sås till. Spännande, tyckte att det lät så gott. Fick idéen från en på skarven som jag jobbade med igår. Alltid kul med nya idéer!

Såg The ugly truth igår igen, så underbar film! Härligt rolig och den får mig verkligen på bra humör. Vilka scener, riktig humor kan jag säga. Men de som känner mig vet att sådana filmer passar mig perfekt. Får se om jag hinner se en film sen idag efter intervjun, men först blir det damsugning och jag är lite sugen på att slänga ihop ett bröd också.

// Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0