Dag 2 som arbetslös.

Var på arbetsförmedligen igår. Var inte så roligt att se på listan över de jobb som inte bövdes just nu, där stod nämligen undersköterskor. Men emma och jag blev inte skrämda av det, vi skrev in oss och satt vid datorerna och fick senare träffa en handläggare som skrev in ytterligare info om oss i deras system. Fick även en tid för infomöte, känns iallafall bra att det är igång nu. Lika bra det.
Har försökt ringa psykrekryteringen ett antal gånger nu men människan som sitter där är väl iväg på nåt. Funderar på att åka dit imorgon, tydligen behöver de folk, och jag behöver tider!!

Efter att vi varit på AF tog vi en sväng in om hm och äntligen fick jag köpt rea-mascara. Har dragit på det så länge. Sedan promenerade vi till thaistället och åt, underbart gott! Var vi väl värda. Mätta och belåtna drog vi vidare till Systrarna Greene, tycker den butiken är underbar.

Klockan började närma sig två så det var bara att sätta sig på bussen och åka hem och börja tvätta. Dock kom Erica hit med fika så eftermiddagen bestod inte bara av spring upp och ner i tvättstugan. Hon hade dessutom med sig pepparkakor, mums!!

På kvällen sedan var jag sugen på ny inspiration till smyckena så jag satt med det och sen kollade älsk och jag på Hitman. Så sjukt bra film!

Idag blir det att plocka undan lite och sen blir det lunch med annie! Blir thai, så himla gott.
Ska även plocka ur  vårt poslin ur våra vitrinskåp, på fredag ska vi nämligen hämta soffan =) =)!! Plus att vi då ska in om sjöbo och hämta det nya vitrinskåpet samt den nya tv-bänken! Hoppas att Karin är färdig med kuddfoddralen så att vi även kan sägga på det nya tyget =)! Ohh som jag längtar!!

Ha en riktigt härlig tisdag allihop! // Chelle


Vår nya soffa fast i mörkt tyg!

Kommentarer
Postat av: Per Johansson

oj oj oj, här händer det grejer, vilken fin soffa ser helt omöjlig ut att hålla sig vaken på :D

2009-10-14 @ 00:51:39
URL: http://ratache.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0