Vilken dag!

Vilken underbar dag det var igår. Men det hade att göra med att jag blev uppringd av han som skötte min intervju och han hade härliga nyheter som han uttryckte det =) Jag tänkte först att det kanske handlade om en timanställning eller så men icke!! Jag fick jobbet på viktoria park! Ska dit idag med Sara som också fick jobb, härligt! Vi ska båda vara på korttidsenheten men om det är samma avdelning vet vi inte än. Men så skoj det hade varit om vi blev arbetskamrater. Jag börjar den 1 dec och fick nästan en heltidstjänst, 92 %, men jag är överlycklig! =)
Allt löste sig!

Känns äntligen som det är min tur att få uppleva lite lycka och trygghet. Kan det ha och göra med att man överlevt allt det andra?! Att detta var belöningen? Jag vill tro det. Äntligen är det min tur! Känslan är obeskrivlig.

Ekonomin, framtiden, ja allt är nu möjligt och det glädjs både anders och jag åt. Jag levde på den känslan hela dagen igår och kunde inte sluta småle. Det gjorde dessutom lite lättare att hantera en tung avdelning som jag jobbade på igår.
För att fira lite nu på förmiddagen så njuter jag av apelsin kaffe som jag fick i söndags och Kesha- Tik tok. Den låten får mig på så underbart humör! Partyy partyy!!

Vad har annars hänt för skoj?! Jo jag fyllde år förra veckan och det firades i lördags med fest, underbar kväll! Jag är lyckligt lottad som har så fantastiska människor i mitt liv. Jag hade så ont i käkarna när jag skulle lägga mig vid fyra tiden pga alla härliga skratt. Wonderful!
Och på söndagen var det lite tungt i huvudet men vi hade kalas vid tre tiden och det var en härlig fika. Fick mycket fint hela helgen, är så glad så!

Och nåt av det bästa var att två av våra vänner hittade varandra! Fantastiskt roligt! är så glad för eran skull, lycka till! =)

Nä, nu ska jag fortsätta att mysa och fira och sen ska jag möta upp sara i stan innan vi skriver på papper. Yees!

// Chelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0