Nån som missade att det snöade igår?

Var igår och skrev på papper och sådär, fick lite info om företaget. Känns väldigt bra! Fick även schema, lättare att planera sitt liv efter ju. Hade en underbar känsla efteråt. Detta känns så rätt och bra. Såg även kläderna vi kommer att använda, helt okey och namnbrickan väntar på mig. Vi ska ta en busstur nån gång i nästa vecka och kolla hur lång tid det tar och vart man hoppas av och sådär. Lika bra att veta redan nu, hatar att vara ute i sista minuten. Dessutom börjar jag på morgonen så då är det ännu viktigare!

Efter jag var klar i stan blev det hem till annie och en skön promenad med ferdinand (pellemannen) innan vi skulle äta en god middag, det var verkligen gott!
Och de hade fått så fint i vardagsrummet och köket, ni är så duktiga på att de vad som passar. Mysrum på hög nivå!

Efter middagen blev det film, Allt för min syster, fy fan vad jag grät. Helt sinnes så mycket känslor och tankar den filmen födde fram. Det bara rann och jag kunde inte kontrollera det men det var skönt efteråt. Den filmen ska lätt finnas i min samling när den kommer på dvd. Och folk, SE DEN! Fantastisk handling.

Ska strax fixa till mig och sen iväg till vikariekontoret för att skriva på nya anställningspapper så att jag får min lön nu i november. Sen blir det jobb från 14-20. Imorgon ser det ut som jag är ledig, skönt. Behöver få ordning här hemma och sen jobbar man i helgen så då vill man bara ta det lugnt de timmarna man väl är hemma.

Ha en härlig dag allihopa!

// Chelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0