Melrose place och kaffe känns som en bra start.

Som vanligt vaknade jag tidigt, kan ju aldrig sova längre än halv nio. Gick upp och satte mig att kolla lite trevliga inredningsbutiker på nätet. Nu när man har fast lön varje månad är det en helt annan frihet att kunna se efter vad man så småningom vill köpa till sig själv och sitt hem. Och att samtidigt kunna ha ett ordentligt sparande! Det känns tryggt.

Strax blir det en kopp kaffe och lite frulle. Sen ska man jobba kl 14 men innan det ska vi åka ut till kalkbrottet och kolla vart man ska infinna sig den 1 dec. Lika bra att veta redan nu med buss och så. Hoppas att det löser sig, såg jobbigt ut igår när man kollade eniro och skånetrafiken..Men vi ska inte ge upp hoppet än.

Igår annars hade vi bara en riktig hemmakväll med idol, ostkrokar och lite robert gustavsson-humor emellan idol. Kände mig nöjd med att Rabih åkte ut, skulle han gjort för längesen men småtjejerna går ju bara på att han är "söt". Bäst under kvällen var ju Eric och Mariette! Men jag blev verkligen ledsen när Eddie skulle sjunga sin favolåt, han totalt förstörde den! Irriterande!!

Nåja, dags för att väcka Anders.

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Michelle, kan inte du lista dina favorit inredningsbutiker på nätet?

Jag som också är helt såld på inredning känner att jag behöver lite nya tips och idéer. ;-)

Kram kram

2009-11-07 @ 16:36:59
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0