Helgen närmar sig the end.

Har haft det helt makalöst bra i sjöbo denna helgen! Hade först smyckesparty i tordags strax utanför sjöbo hos emma, supertrevlig kväll och jag fick sålt en del =) Sedan blev det hem till tess och martin och avslutade kvällen med kaffe och mys.
I fredags fyllde martin år och var tvungen att jobba så vi andra hade mysfrulle och efter lunch tog vi oss till city gross i höör och handlade till kalaset som var igår. Men först åkte vi inom ett matställe och köttade in mat så vi skulle stå oss ett tag. Men jag måste säga att det var ett fantastiskt city gross, såå mycket bättre än det i malmö! Vi gick där och lullade och handlade i godan ro men efteråt var ju anders så förstörd haha.

Mörkret kom krypande och det regnade satan när vi körde mot sjöbo igen. Väl hemma packade vi upp och tog en kopp kaffe och sedan blev det idol med tess, martin, tess två systrar och yoshi. Supertrevlig kväll! Och så blev vi visade en kille på youtube som kunde sjunga både som en man och en kvinna. Otroligt! Hur fan gör man hehe?!

Igår hjälpte vi till att förbereda kalaset och jag skar alla grönsaker till tacosen medans martin och tess flög fram och tillbaka med dammsugare och mopp =) Härligt hade vi iallafall. Och sjukt gott var det och jag ordnade en guacamole, faan va jag är grymm!! Otroligt god! Hade även fått order om att plocka fram mina smycken så fick även in lite cash under gårdagen. Superkul att folk gillar det jag gör, värmer i hjärtat!

Tess och martin hade ordnat en fiskdamm efter att vi ätit men vi vuxna fick inte vara med, dock blir det kanske nästa gång =) Härlig kväll var det iallafall och jag har verkligen laddat om batterierna för ett tag här nu framöver. Finns inget bättre än att få komma hemifrån ett tag för sen när man kommer hem så uppskattar man sitt hem så mycket mer, eller?!

Väl hemma igår kollade vi Batman- the dark night, den är bara så braa! Och anders är superläskig när han ska härma jokern med tungan haha. Sötis.

Såg i leksakstidningen igår ett spel som jag verkligen önskar i julklapp med disney, eller som martin säger disnep!! =) Inte bara för barn så det tyckte jag var perfekt! Man kan ju alltid önska.

I eftermiddag ska vi fira älskade lillebror på o´learys med god mat och ha det härligt. Ska bli riktigt mysigt. Men innan dess ska jag ta upp tvätten och fixa till mitt yttre så vi synes!

Har fått förfrågningar om ett par nyanser i pärlväg så här kommer några bilder från barapyssel.se









Happy birthday lillebror!! ♥

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Oo, självklart! Vi tar det nästa helg. Perfelifektus. Puss!

2009-11-19 @ 00:06:01
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0