Feelings.

Wherever, wherever, wherever you go.
Wherever, wherever, wherever you go.
Wherever you go,
Always know,
'Cause you make me smile even just for a while.


Usch ja, Anders är sjuk med feber. Sjukt tråkigt för han är aldrig sjuk annars men när han väl blir det så blir han ordentligt dålig. Har fått i sig lite mat trots att det inte smakade så mycket men annars så är det te och alvedon var fjärde timme som han får ner. Och på natten har han det kämpigt stackaren med att andas.Usch ja..

Jobbade min sista helg på skarven och bjöd på kaka, var uppskattat =) Och härligt att jag fick arbeta med Linnea, det gjorde min dag! Så vi planerar ett ikea besök för vi är båda ute efter rött poslin hehe. Så en sväng dit blir framöver. Linnea köpte dessutom lite smycken av mig då hon inte kan delta på söndag. Söndag ska bli riktigt trevligt för övrigt, en del som det är första gången för så det är skoj!

Måste bara säga det att Tove gjorde Himlen är oskyldigt blå superbra i fredages idol! Fick verkligen gåshud och tårar i ögonen. Vackert!

Nu ska jag ner till tvätten och sen blir det tvtittande med te framför ullared!! Annie vi ses där på andra sidan skärmen!

// Chelle



Kommentarer
Postat av: annie

nog hade ja dig i mina tankar alltid, som vanligt ;) Ses på lörd- ska bli myyyys!Puss

2009-11-24 @ 18:29:20
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0