Body language

Försöker att få mig själv på lite gladare humör, av att lyssna på Body language med Jesse McCartney. Söt bit.

Med tanke på kommande månad så behöver jag massor av annat positivt just nu. Ahh, magknip.
Men får sätta mig med pärlorna imorgon innan jobb så man kan koppla av lite och tänka på söndags party. Fokus fokus!

Kände mig lite febrig innan på jobb men som tur var gick det över, har fan inte tid att vara sjuk och förlora pengar, nepp!!

Nä idag orkar jag inte blogga, have nothing to tell.

Sussa sött // Chelle

Kommentarer
Postat av: Sandra

såg ditt fina inlägg till mig, hoppas allt går bra på ert nya jobb och att vi ses snart, vill se dina senastte kreationer. du är en duktig skribent! /Sandra

2009-12-05 @ 19:31:01
Postat av: annie

men vad är det som händer vännen, ingenting på denna fronten?! hihi..förstår du har mkt men ett litet inlägg då o då skulle väl inte skada?!;P puss

2009-12-17 @ 20:16:04
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Nadine

Jag ska fundera på det:) hade kanske blivit snyggt till våren. Puss sötsyster!

2009-12-18 @ 13:46:38
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0