Uppdatering

Vatt så galet mycket annat just nu så bloggen har inte vara första prio men här kommer en uppdatering:

Praktiken fortlöper och idag ska min lärare komma ut för att få en utvärdering av mina handledare. Det blir nog inga problem! Har blivit ett stort fan av en gammal artist, Neil Young. Speciellt är det Harvest och Heart of gold som är det som gäller.

I fredags var det överraskningsfest för Emma. Vilken bra kväll det blev. Vi var hemma hos sandra och grillade och mös. Riktigt lyckat blev det, Emma- du har vänner, det tror du väl på nu??!!! ♥

I lördags blev det packning på förmiddagen och sedan jobb på boendet. Efter jobb stack jag hem till Nicolina och umgicks en timme. Sen kom Nadine och vi kollade på halva Butterfly effect men sen kallade sängen på oss. Vi somnade på studs hehe.

Igår var det söndag och jag kollade film på morgonen och sen diskade jag och Nadine. Vi gick igenom min gardrob också så jag blev av med lite, skönt! Och nadine verkade nöjd =) love u sis!

Annars så måste jag ta tag i skolarbetet, känner mig lite stressad men jag vet att jag fixar det. Det är bara en massa runt om mig nu. Blir att sitta i veckan på min lediga dag plus när man slutat tidigt efter praktiken. Det ska nog gå. Men hellre att jag börjar i tid än har allt sen, det funkar ju inte!

Nope, om man skulle få i sig lite frulle. Bye!



Kommentarer
Postat av: syster

Lov3e u 2 sis!

2009-05-11 @ 12:08:23
Postat av: Anonym

var på tiden med en uppdatering...hihi..ta nu tag i skolarbetet för tycker du ska hänga me mig hem nån dag snart efter praktiken så ska ja bjuda dig på en god middag...=) love u!puss

2009-05-12 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0