Oh jävlar..

...så pirrigt det var igår. Men får börja från början. Praktiserade fre, lör och igår, men även idag. Igår fick jag ta både blodprov samt ge insulin, weeii! Skitspännande! Jag kände i benen att de höll på att vika sig men jag blir inte äcklad av blod men tydligen reagerar min kropp ändå. Skumt. Men det var en jättefin nål och behållare till blodprovet så det gick fint, kände mig duktig. Sen blev det lite knepigare med insulinen även om det gick bra. Skruvade upp pennan till 36 enheter och stack sedan pennan i magen. Trodde jag tryckte in allt insulin men hade lite kvar på slutet så jag fick trycka till lite extra. Dock gjorde det ingenting för patienten var jättevänlig. Men så har man gjort det! Var min första gång.

Idag var jag med på ett studiebesök på Comesta, ett drogfritt boende. Mycket intressant verksamhet och fina människor som höll i informationen. Har man sett det =) Pratade även med Kristina om akutrekryteringen på psyk som jag skule ringa nu i veckan. För att förklara att jag snart är färdig och vill bli vikarieanställd av dem. Så saker och ting är på gång kan man säga!

Vilken final det var i lördagens Eurovision-tävling. Jag gillade INTE Norge! Tyvärr alltså. Men att han vann för egen text kan jag ta. Mina favoriter var Island,  Azerbadjan och Ukraina. Så det så! Vad tyckte ni?

Måste bara säga att jag älskar Psyk, lite skumt men det är mitt andra hem!

Annie, jag älskar dig! Allt ordnar sig till det bästa!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

tack gumman...du e bäst...hahaha...ditt andra hem...wieerdooo...but thats why I love YOU!

2009-05-18 @ 19:56:17
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Maggs

Japp, han ska jobba där nere hela sommaren =)

2009-05-20 @ 11:01:03
URL: http://www.sockerpuff.com
Postat av: annie

jo vi hade det mysigt..inte var det de baggy eller? haha jimmy gillade ej mina skor iheller, fast d SKITER ja i..haha..de var öööversköna så...hörs snart..XX

2009-05-31 @ 17:11:41
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0