Molnig torsdag

Sitter och väntar på att tvättstugan ska bli min *mohahahaaa*

Idag blir det som sagt tvätt men också vips! Jisses så många sökorden är men jag ska nog klura ut nåt bra. Vill ju ha bra betyg. Men det får jag säkert, sålänge jag sätter igång hehe.
Har ju fått kolla i patienternas journaler och man får ett bättre hum om hur vips funkar där. Har suttit med Kristina och skrivit daganteckningar på patienterna, bra med en inblick i det.

Till lunch tänkte jag unna mig en kycklingfilé i rod curry och kokosmjöl. Blandar väl i lite broccoli och nåt mer till. Hoppas det blir mumma. Måste bara tipsa om Icas vegetariska pizza, helt sinnes god! Blev bjuden på det på praktiken en kväll.

Igår operedades mammas hand för 2:a gången. Hoppas nu att det blir bra och att hon slipper fler sen. Pratade ett kort slag med henne igår, verkade ganska trött efter en hel dag på sjukhuset så ska ringa henne senare idag.

Pratade även med Eva Pildahl igår, Anders farmor. Jättehärlig pratstund. Hon längtar efter oss och vi ska ju upp där sen i mitten av juni. Då kommer även Michael och Jessica att vara där men de stannar bara ett par dagar. Kul iallafall. Anders skrev på en lapp till mig att han tyckte att jag var söt när jag pratade med Eva, han har blivit så gullig på senaste ♥ Blir att ta ett ordentligt foto på världens längsta tandpetare när vi är i flisa en dag, har lovat Kristina en bild (hon och pelle sitter alltid efter måltid med varsin tandpetare i käften hehe). Sen måste vi ju handla hem mer ost, av de där små förpackningarna samt mer te, lovar dig annie att jag köper ett paket till dig med =)

Här kommer förresten lite bilder från överraskningsfesten av Emma =)



Bye bye..// Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

love u honey!!lite thai förtjänar du allt till linch, hoppas att d smakade..=) haha balla bilder, sjysst lägga upp den på sandra,haha d gjorde du rätt i ;) Sköt om dig//(L)

2009-05-14 @ 17:05:04
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: emma

Åh så fina bilder!!!! måste ruuusa till jobb, men du...du är fin!

2009-05-19 @ 09:44:59
URL: http://www.goddard.se/nyhet
Postat av: Jessica

Jag bara antar att det var du som ringde henne, eller?

2009-05-19 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0