Vårdag

Underbart väder idag! Tyvärr blåser det en del men men..Och jag är dessutom superförskyld och hur kul är det? Allt blir så mycket jobbigare och svårare. Baka att få ordentligt men sömn är en utmaning. Fy..Nä, det blir att supa i sig en massa te och halstabletter.

Igår kom en glad överraskning-------> Vi ska på lägenhetsvisning den 24! Kommer titta på en trea på Kiresberg =) Jag känner mig superglad men det kan vara farligt att ta ut saker och ting i förskott så får ta och dämpa mina känslor kring detta lite. Men vi som verkligen vill flytta! Aja, som sagt, ta det nätt.....!!

Eftersom både jag och anders inte känner oss helt 100 så gjorde jag gulaschgryta igår. Gud så god den blir =) Och det var faktiskt gott med just soppa/gryta när hals och näsa inte är vad det ska...Idag blir det nog potatismos och bräckt kassler, det är mums det med.

Längtar så tills på tordag, då är det ENTRÈ med annie som gäller. ska käka lunch där och se om de har ngra trevliga erbjudanden eftersom det är invigning :) Hoppas att de har min väska på accent. har hittat en jättefin som jag bara måste ha. Min vanliga har börjat gå i sönder men så blir det ju när man haft dem ett tag. Dessutom har den fått genomlida både regn, snö, frost och ja..allt som hör hösten/vintern till. Så den ska jag ha, så är det bara =)

Nä, nu längtar jag efter dig min tvilling så hoppas vi snart ses!
//Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0