Vadå glömsk?

Alltså, jag skulle ner och sätta på två nya maskiner tvätt, trycker på start och börjar hänga upp den färdiga tvätten. Då kommer jag på mig själv, jag har ju inte lagt i nåt tvättmedel! Shiit, så irriterande! Så nu väntar jag på att maskinerna ska bli klara, typ 20 min till och sen blir det att sätta på dem igen! Så skojjj!

Idag stannade jag hemma, ville inte gå upp imorse, tror jag har för mycket kring mig just nu eller så är det bara det att jag har svårt för att hantera det. Kan ju vara så med ju..Såg Derailed innan, riktigt bra film, undrar varför jag inte sett den tidigare?! Ska snart kolla på Den nya människan. Kommer ihåg att jag och kusinen pratade länge om att gå och se den på bio men det blev aldrig av. Hoppas ju bara att den är bra, de kallar ju den för det svenska gökboet. Kan bli intressant..

Lovade anders igår att jag skulle börja packa ner våra vinglas men det har inte blivit av. Tänkte egentligen dammsuga för att kompensera det men det blir nog imorgon jag gör det istället. Har ingen ork just nu..Blir att lägga krafter på middagen sen, längtar redan =)

Har väntat med spänning på posten idag, leilas tidning skulle ha kommit men nej, bara reklam...!! Så tradigt när man förväntar sig att den ska komma! Aja, hoppas verkligen att den kommer imorgon, har ju sett fram emot den!


Ha en go tisdag! // Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0