Pryltankar och förhoppningsvis inköp också =)

Jepp, har vatt skitduktig idag! Gjorde klart min kära Vera och känner att jag fick med vad jag skulle så hoppas läraren också tycker det. Efter Vera blev det ett avsnitt av Spindelmannen, övernajs! Efter det fick jag ett ryck och började först att plocka undan lite och sen åkte damsugaren fram samt att jag städare toaletten och tokade golven. Dessutom gick jag över alla våra listor så nu är de vita igen, syntes ju inte innan för allt damm =) Efter det diskade jag undan och bytte sängkläder. Gus vad jag har hunnit med! Och anders tappade nästa hakan när han kom hem "har du slått dig Michelle"?

Så nu njuter jag av vårt hem för nu är det faktiskt trivsamt och fint! Kom att tänka på ikea och detta är mina framtida inköp:






Sen hittade jag en underbar hemsida www.casualliving.se
Och dessa bilder säger väl allt när det gäller vad jag vill ha!!





Nu vill man bara ha våren/sommaren här! Gud vad jag längtar!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Sara

vilka fina saker, =)

2009-03-11 @ 19:43:47
URL: http://srevemark.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0