Ojsan!

Tur man har vakna människor runt sig. Idag är ju ingen torsdag, det är ju onsdag!
Aja, provet gick nog bra, var klar ganska snabbt så sen tog jag och katarina bussen till Maxi. Där mötte Anders upp mig och vi fick handlat utan en massa klagosånger så det var skönt! Har precis packat upp plus att jag tog en storstädning av skafferiet så nu är där också fint =) Nu är det mys med lite kaffe innan jag ska fixa dagens middag: egen pytt med kassler, bacon, potatis, lök och paprika. Sen ikväll är det ju Lelia på landet och då sitter jag klistrad kan jag tala om. Underbart program! Längtar tills nästa vecka när hennes tidning kommer ut i butiken, spännande!

Annars så längtar jag tills på lördag då jag förmodar att jag och annie ska sitta med pärlorna. Har några kul idéer om nya örhängen så vänta tålmodigt så lägger jag ut bilder =) Annars så kan ni ta en extra kik på de andra bilderna och kanske hitta nåt?!

Ha en go ONSDAG! Hihihi... // Chelle

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe..du e gullig;)

2009-03-18 @ 19:14:00
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0