Ny vecka

Tycker veckorna går lite för fort bara, var blir tiden av?
Skulle ha fikat med Jannice idag  menmådde inte så bra så fick avboka. Istället bestämde vi på fredag vid lunchtid =) Ska verkligen bli skoj, har inte sett henne sen Videdal. Kul när kontakter återupptas tycker jag!

Imorgon blir det i övrigt att gå upp i tid för jag har en fullspäckad dag. Men jag känner mig själv så jag lär nog vakna vid åtta och då kan man ju börja så nätt med antingen städningen eller Vera. Sen på eftermiddagen ska jag till kuratorn, vill inte med måste! För min egen skull. De här mardrömmarna och minnena kan inte fortsätta. Jag orkar inte det. Måste ta itu med min vrängda verkligehet. Hoppas kuratorn kan hjälpa mig med det, annars får jag söka mig någon annanstans. Får ta det då. Nu är det imorgon det gäller. Vet att jag lätt hade kunnat ringa henne och uppge en dum bortförklaring men jag ska inte svika mig själv, jag måste göra detta för min egna skull.

Nä nu ska det diskas och förberedas mat. Måste bara berätta att jag gjorde världens godaste gulaschgryta igår. För första gången! Stolt var jag minsann och vi njöt båda två.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, hoppas du och kuratorn hittar en bra nivå. Håller tummarna och skickar tankar.

2009-03-10 @ 08:14:01
Postat av: Nadine

Jag klarade mig undan magsituationen, ja. Mår finemang. Lycka till hos kuratorn.

2009-03-10 @ 15:43:33
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Heeej gumman. Du piggade upp mig igår genom att säga att ni snart ska boka resa. Ser fram emot att ha er här! Jag planerer att boka en tripp till sverige den 9 maj....du får skriva in det i din kalender preliminärt så att jag får an del av dig :) Tänker på dig och vet att du kommer att må bättre snart <3

2009-03-10 @ 20:22:32
URL: http://twinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0