Little bit of this, little bit of that

Vilken lång dag det var igår. Satt först med etiken och sen blev det att fixa det sista i arbetet i social omsorg. Det var skönt att vi fixade lite men nu är man mätt på det. Imorgon ska vi dock ha redovisning om arbetet, tror jag. Läraren är inte direkt duktig på att gå ut med information så vi får la se. Känner bara att jag vill avsluta det ämnet nu, det är inte kul längre. Men så har vi kära Vera kvar, jipppie eller INTE! Men jag ska banna mig börja idag och inga undanflykter! Nänä, vi säger väl det hehe.

Anders var snäll och hämtad upp mig vid skolan igår och sen fick vi besök av annie och jimmy. Killarna ville spela lite innan guldklimparna åker till gran canaria så vi satt o kollade i kokböcker och mös med te. Lovely as always. Sen fixade vi en god sallad till oss girls och killarna fixade nachos. Supernajs! Sen kollade annie och jag på olika flygpriser till london. Tror att det blir easyjet, verkar som de är billigast. Sa till annie att jag redan kan se oss flumma runt på flygplatsen och leta efter vår gate och liknanade. Vi skrattade gott! =) Den resan kommer bli ett av de bästa minnena man har medsig sen, det känner jag på mig!

Skulle haft tjejknyte på fredag men alla har hoppat av så det blir bara jag och michaela och sumo. Men vi ska nog hitta på nåt gott =) Blir nog nån film och mys. Det känner jag att jag behöver!

Ska mysa med kaffe och någon kokbok, känner att jag måste slappna av lite =) Men först blir det lite Hem till gården och Spider-Man, det går ju varje vardag kl: 13.50 och det är ett måste när man är hemma, så det så!

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0