Lev på rätt sätt, här och nu!

Det har jag och kuratorn pratat om de gånger vi träffats och hon har ju så rätt. Hon gör det klart för mig på nåt så enkelt vis som bara hon kan, gillar henne faktiskt. Det känns som vi har fått bra kontakt och efter varje möte känner jag mig ett par kilo lättare. Så ska det ju vara!

Just nu känns det som jag flyger på små moln, saker och ting börjar bli riktigt bra tycker jag. Skolan går skitbra, är så stolt över mig själv då jag har fått väldigt bra betyg och jag tycker att det är roligt! Förr fasade jag för skolan och gillade det inget vidare men där har man fina vänner och bra lärare och ens intresse väcks på nytt nästan varje dag. Intressant är det iallafall!

Sen befinner sig jag och Anders i en bra period just nu, eller ja, den har hållt i nästan 2 månader. Detta gör mycket, vi har så himla kul och mysigt på alla sätt. Kan inte kännas mer rätt än nu! Klart man tvivla när man har det jobbigt men jag tror att det ska vara vi, jag kan inte tänka mig nåt annat!<3 Hade det väldigt jobbigt kring jul och lite innan det. Vi levde stressigt och kunde inte komprimissa och kände väl olika om viktiga saker antar jag men nu är vi back in the game =)

Och som om det inte skulle vara härligare än att vi ska flytta också! Jag fattar det inte riktigt än! Men det är en lägenhet i Kirseberg nära antalten (tror inte jag behöver vara orolig egentligen men det känns lite skumt). Den är på 94 kvm fast så stor känns det inte. Men dock är planeringen bättre än den här och där är ingen jävla öppen planlösning!! Så det är najs, verkligen! Har redan börjat fundera på nya möbler och sådär men anders bara skakar på huvudet och tycker vi ska lugna oss lite grann, jag kan inte! =)

Nä, nu är det snart jobb, har ingen lust alls men det är kanske för att jag måste ta nåt att äta så humöret blir stabilt igen hehe. Ha en go lördag! // Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

Ahh va underbart vännen....Så härligt!Kämpa på på jobb, väl värt sina pengar i denna stund..=) Vi höörs...Pusssar

2009-03-28 @ 12:39:00
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Grattis vännen, vad roligt för er!

Håller alla tummar att det ska fortsätta åt rätt håll, när är detpå tal om flytt?

Förresten, har du inget för dig nästa helg kan du väl dyka upp här på söndagen eller nått, fika hos mig you know. ;-)

2009-03-28 @ 15:52:50
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0