Jepp jepp

Vilken seg dag det var i skolan idag. Kan bli för mycket film rent läromässigt faktiskt! Ahh..Aja, nu har jag vaknat till liv igen tack vare kaffe, det behövdes! Kollade min mejl just, har fått svar från tv4, mejlade dem igår angående gasugnen. De trodde inte att min favvo-kille Per Moberg hade gasugn men de gav lite tips så just nu känns det lite bättre..Ska fortsätta mejla lite folk så jag kan släppa min jobbiga oro. Ska dessutom skriva kontrakt på onsdag så då ska heimstaden grillas! Ska verkligen vara på!

På tal om ingenting så funkar träningen bra =) Gör mina situps och gumpmoves :) Och faktiskt så känns det jävligt bra, ska snart ut i vardagsrummet och köra ett gäng hehe. Börjar få klämm på det, hoppas jag iallafall, tanken är ju att gå ner, det är ju bara så!

Jepp, bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0