Grå söndag

Igår var en helt underbar lördag. Vi skulle nämligen till Bårslöv och träffa Liam, Daniela och Kim. Bilresan upp var himla mysig. Anders och jag körde inom landskrona för vi ville ha en blomma med oss samt ha ahlgrens bilar med till Liam =) Dessa två köp var mycket uppskattade av vederbörande. Till middag åt vi chili con carne, fy så mumsigt det var, åt och åt haha. Liam hade ögoninflammation så han var så svullen i ansiktet plus att han hade feber men han orkade busa med oss ändå, gullunge ♥ Efter middagen tog vi en promenad för att se vart Liams dagis låg och så kollade vi på husen runt omkring, drömde mig verkligen bort. När vi kom hem från promenaden var det dags för Liam att vila och vi blev njudna på äppelkrans, de nya ballerina samt kaffe och te. Mys. Tradigt man ska bo så långt ifrån varandra men vi skojade om att kanske mötas i Lödde :) Det hade vatt nåt det =) Jag hade gärna flyttat uppåt landet men det hade ju gjort att det var långt ifrån mina andra nära och kära. Klurigt det där.

Idag är det iallafall tvätt som står först ut på dagens planering. Sen kan jag inte dra på min dejt med Vera, den måste jag komma igång ordentligt med. Har ingen lust att sitta med den sista dan innan det ska lämnas in. Nepp, så det ska jag ta tag i. Annars så blir det inget direkt som händer idag skulle jag tro. Har egentligen lust att åka och göra nåt sen, Ikea eller nåt men tror inte att det blir av. Vi får se helt enklet.

Efter bårslöv igår så satt vi först vid datorerna ett slag och sen gick jag in i vardagsrummet och myste med pärlor och vin. Kul att inspirationen har hittat tillbaka till mig =) Men ska inte säga för mycket, man vet aldrig om man får ett bakslag. Torsdagkväll ser jag iallafall fram emot, mycket. Ska först ordna middag till annie och mig och sen blir det att resten av patrasket kommer. Skoj!

Jag tappade bort mig efter bårslöv. Efter att jag suttit med pärlorna i typ en timme så kollade anders och jag på Saw V. Riktigt bra var den. Ja, hela serien med filmer är konstverk enligt mig. Ganska härligt att vara rädd, tror man släpper ut nåt från kroppen då haha. Ja, jag och mina teorier. Har man inte sett de andra fyra filmerna så är det verkligen ett tips! Dem ska bara ses helt enklet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0