Good Sign

Igår kväll njöt jag verkligen, kollade nämligen på Leila på landet. Det kommer jag prioritera framför Greys tyvärr. Men jag bara föll för detta program och mådde så bra under den ynkliga halvtimmen, vill ju ha en hel timme! Men jag är glad över att denna fantastiska idén har kommit att bli ett program! Sen läste jag nånstans att den 31:e mars kommer en tidning med henne! Den heter Leilas Country Living. Håll utkik om ni som jag älskar henne. Äntligen är hon tillbaka och dessutom som aldrig förr! Lovely.

Lyssnade en hel del på Emilia igår. Fick bara för mig att damma av denna underbara skiva! Spelade sönder låten Good sign men den säger en hel del. Tog mig en funderare på denna låten och mitt liv. Jag tog även ett beslut på riktigt, eller ja, ett antal faktiskt:

* Få ordning på mig själv och hålla det- fixa håret, klä upp mig, måla mig lite oftare, osv.
* Satsa på träningen, jag ska bli SLIM! Iallafall till sommaren. Jag ska göra av med fler kalorier än jag stoppar i mig. Its a promiss to my self!
* Börja gå på massage så mina jobbiga knutar försvinner och jag kanske kan få lättare att gå snyggt och bära upp mig själv.
* Ta kontakt med kuratorn på skolan, måste ta tag i mina mardrömmar och minnen. Annars kommer jag inte orka vara Michelle. Och jag ska inte bli sjuk, det är ett beslut jag har tagit.
* Inse och mötas med mitt förflutna, detta kan jag göra med lite handledning och verktyg.
* Lita mer på mig själv och sluta vara rädd för livet, ska leva det istället, men på mitt sätt.

Punkterna på listan är dessa än så länge, man kan inte ha för många- då kan man inte genomföra dem. Och detta kräver mod och angagemang, känner att jag har det och jag ska vinna- MIG SJÄLV!


// Chelle




Kommentarer
Postat av: Nadine

Du är bäst, syster. Jag finns här för dig, precis som jag vet att du finns för mig. Ingenting är omöjligt och satsar man så kan det bara gå bra.

Love you!

2009-03-05 @ 13:32:13
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar: in in huset såklart. Den enda vägen att flytta!

2009-03-06 @ 13:53:06
Postat av: michaela

tycker att det väldigt bra punkter. alla behöver vi har punkter för att kunna gå vidare i livet och framförallt framåt. man behöver släppa minnen och det förflutna, för att ge plats åt nya minnen och ge framtiden en ärlig chans =)

2009-03-08 @ 20:44:28
URL: http://millionminds.blogga.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0