Försäljning

Här lägger jag upp lite bilder på en del av vad jag säljer för typ av smycken.
Hittar ni nåt ni vill ha men i annan färg eller annat så säg bara till när ni gör beställningen. Välkomna till en del av min vackra värld =)

Svävande smycken: Armband 120kr, Örhängen 60kr
Finns möjlighet till Halsband 200kr







Armband 150kr



Armband i stål 120kr



Kedjehalsband 120kr



Alla örhängen 60kr





Ringar 50kr



Stora örhängen 80kr



Vanliga halsband 100kr
Länga halsband som man knyter 120kr

Om jag ska skicka era beställningar tar jag en extraavgift på 10kr då smyckena väger en del.
När ni betalar sätter ni in pengarna till mitt bankkonto som jag uppger vid beställning.
Hör bara av er om ni har frågor, idéer eller vill beställa!
Välkomna att höra av er!

//Chelle

Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

Hej! Tack för roligt sms! Jag är skitsugen på örhängen, kan dock inte bestämma mig på rakt arm... Vill helst ha ett par som inte är för tunga :) Jag återkommer.. har du fler så lägg bara ut. Ser ut som godis allting!

2009-03-13 @ 20:55:44
Postat av: Linnéa

Men tösabit då, du har ju fantastiskt tålamod som sitter och påtar med pärlor och tråd!

Tänkte faktiskt unna mig ett par av dina fina örhängen eller armband, ska titta lite på det så återkommer jag. ;-)

2009-03-13 @ 23:37:19
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0