Fix och idéer

Jag kan verkligen inte sluta tänka på flytten, ska bli så kul!! Har redan börjat smida planer i mitt huvud, sen är det en annan femma att få anders att gilla dem =) Men iallafall, nu äntligen kan vi köpa de möbler som jag saknat ett tag plus att vårt hem kommer kännas mer som att vi faktiskt bor där! Tänk att bara som en liten sak som tavlor på bäggarna får mig att redan nu kolla runt och fundera, detta är verkligen kul! Här kommer lite av grejorna som jag har "planerat att vi ska inhandla":




MEN, jag håller på att få panik över en sak, den jävla gasugnen! Bara tanken på den får mig att inte vilja flytta in men så ska det ju ändå inte vara! Gasspisen går väl an, kan vara kul att få prova på den. Men nu har jag suttit och läst i olika forum om hur man använder en sådan ugn och jag får snart spel! Det verkar ju som att matlagningen inte riktigt funkar i en sådan! Jag som fullkomligt älskar att laga mat, ska jag bli handikappad i det nu eller??!! Är den nån som vet och kan tipsa mig så vore jag evigt tacksam, jag vill ju fortfarande kunna göra gratänger, baka osv. Det måste ju finnas några knep men jag hittar dem inte! Faaan!

//Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

fina möbler, ska bli så roligt att se hur ni ska ha det..men gasspisen? e d så illa? antingen hyresvärden eller de som bor där nu borde väl ha några bra tips i sånna fall? det ska INTE få hindra dig vännen..d löser sig..(L)

2009-03-29 @ 11:48:49
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att ni ska flytta, hoppas allt går bra! (Det ordnar sig med ugnen!)

2009-03-29 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0