Entré a la Värnhem

Där har annie och jag varit idag =) Vi möttes upp vid pärlbutiken där jag behövde lite fler hattnålar och sen traskade vi in på Entré. Ganska tufft de har byggt stället ändå men helt klyddigt. Tur där fanns kartor. Dock lite för få. Det fanns även för få toaletter och bänkar kom vi fram til men annars var det okey. Himla mycket folk men hoppas det lugnar sig med tiden, annars blir det för bra alltså! Hade jag fått bestämma hade jag velat haft mer i amerikans stil med olika bås eller hur man ska säga. Iallafall nåt annat än det här..Mnnja.. Men jag hittade min väska och de hade 20% på allt inne på accent så jag blev skitglad, det gjorde min dag! Efter det köpet gick vi och åt, restauranger på sidorna och stolar och bord i mitten. Vet inte om jag gillade det heller. Man kände sig väldigt stressad med en massa folk omkring och där var inte avskärmat eller nåt så man såg alla kring sig samt hörde vad bordskamraterna pratade om. Njaa....! Men jag åt god kyckling med nudlar så jag var ändå nöjd hehe. Och annie provade nån medelhavsrätt som var hygglig. Men tradigt att de var lite dyra, hade nog tjänat bättre på om de sänkte priset en aning. Det är bara vad jag tror =)

Japp, det var det, just nu iallafall. Ha det askalas! // Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0