En vårig torsdag

Sitter i skolan och väntar på att ha dataprov..får väl se hur det går :S
Annars så njuter jag av den underbara sol som lyser utanför. Helt underbart med vår. Har ni känt doften?

Efter provet blir det att möta upp Anders och handla på Maxi. Skönt att få hem lite grejor faktiskt! Hoppas de har sådana där hårda päron, det är gott det! Dessutom behöver vi lite ingredienser tills på lördag då förmodligen Annie och Jimmy kommer för att umgås med oss =) Vi ska ju ha lite gott med middag och så, mys!

Imorgon ska jag luncha med Annie på Entré! Ska bli riktigt roligt att se hur där ser ut och hoppas hoppas att de har lite roliga erbjudanden som passar plånboken. Man får ju inga nya pengar förräns nästa vecka.
På söndag har Erica och jag bestämt att vi ska gå en sväng på ikea och fika och kolla lite grann, ska bli roligt att se henne igen, var alltför längesen nu tycker jag! Hade behövt lite nya burkar och sådär så får se vad vi kan hitta =)

Nä, nu börjar det bli dags för prov så vi ses // Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

lycka till på provet min stumpa...bara 4½fråga kvar så bådar gott inför lörd...låter mysigt med middag o allt ju..ja ska kämpa vidare nu!hörs bästis..(L)

2009-03-18 @ 13:00:35
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är onsdag idag, inte torsdag =P

2009-03-18 @ 15:43:27
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0