Vilken kväll jag har att se fram emot.

Ja, från ingenstans bestämdes det för nån timme sen att Erica och Michaela kommer hit ikväll. Dessutom kommer Martin och Per för att träffa Anders =) Blir god marinerad kotlett med färskpotatis, gräddfil, gräslök samt en god sallad! Mmm det ser jag fram emot!

Tanken är mys med promenad i parken, vin och nån film. Vi får se vad som sker. Kul iallafall att det blev såhär impulsivt =)
Får dock ta det lilla lugna med vinet, ska ju jobba imorgon. Usch ja, bara jag tänker på det så säger min kropp ifrån. Men jag kan inte fly för all evighet. Och detta med ögonen ska inte få hindra mig. Måste ju prova för att se om jag klarar det. Annars blir det sjukskrivning, finns inte mycket mer att göra. Fick förresten remissen idag till röntgen, NOVEMBER! Hallå, det funkar inte! Måste göra det nu inom det närmsta ju, men så är sjukvården i guess. Skit iallafall. Ska försöka få en tidigare tid men får se hur det blir med det. Läkaren på vårdcentralen har gått på semester och återkommer i mitten på augusti så gjorde ju inte saken lättare.

Nä, nu ska jag ta och marinera kotletterna och sen kommer väl killarna så småningom från la sjöbo.
Annie, vi måste ha biff med potatisgratäng snart, är du på??!!

// Chelle


Kommentarer
Postat av: annie

Hehe låter undebart gumman! Vilken mysig kväll ni fick, synd med rödvin på väggen bara, allt gått bort? Miss you honey! Pussar

2009-08-02 @ 10:54:06
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0