Vilken helg.

Det började med att vi for till far med en blomma då han fyllde år igår. Sedan körde vi vidare till sjöbo där Martin och Tess bor samt Per. Blev pizza på en trevlig restaurang till en början och vi satt ute men sen kom det en man i bar överkropp som satte sig bakom oss och rökte samt luktade konstigt så för att få matro igen fick vi flytta in i värmen. Inte är det särskilt trevligt att äta när någon röker nära en, nä pii säger jag bara. Efter maten hyrde vi film, Vi hade i allafall tur med vädret samt Låt den rätta komma in. Så kasst! Inte klokt egentligen men se inte dem, de är inte värda den tiden! Men vi hade ju trevligt ändå så vi kom inte hem förrän klockan var över tolv och vi hade med oss Per då pojkarna kom fram till att ett lan över helgen hos oss hade vatt trevligt. Vilket det också blev!

Dock var ju inte jag involverad eftersom jag jobbade men den lilla tiden vi sågs var roligt. Sen blev det ju även jobb för min del igår och det var tungt. Både varmt och alla boende var lite extra trötta och sega så jobbet blev ännu hårdare. Men Anders överraskade med att hämta mig och när jag satt mig i bilen fick jag en hand på axel från baksätet, gissa om jag blev rädd!! Men det var ju bara KIm. Så han och Daniela och Liam hade åkt inom oss efter att de varit på kalas och så tog de an chansning på om vi kunde ses en stund. Himla trevligt som alltid och vi var alla hungriga så det blev pizza =) Liam har verkligen utvecklats, han är så duktig på att prata och han ska ju snart fylla 2 år. Som tiden går, inte klokt någonstans!

Här är snyggingarna från igår.



Hejsvej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0