Värmebölja de luxe.

Jisses alltså! Nu måste jag få klaga lite..Jag svettas så jag tror jag ska få panik emellanåt. Värst är det om nätterna, även om vi har fläkten på högsta. Inte heller sover man så gott i denna värmen, nepp, känner mig annat än utvilad när klockan ringer. Samtidigt så är det underbart, märkligt va?!

Sitter här med mitt kaffe och ser mig omkring och tänker att vi har ett nytt hem. Vi har mer plats och äntligen en bra planlösning. Det är lycka! Skrev jag att Anders mamma målat vårt vardagsrum och köket? Det gjorde hon på två dagar, hon är fantastisk på att orka med sådana projekt. Fint blev det också så nu väntar jag med spänning på nya gardiner, matsalsbord och att vi får upp barbordet i köket. Aaa i love it!

Fick sålt ett halsband på jobbet i förgår och då vaknade intresset hos fler i personalen, jätteroligt! Så det är lite extra cash och det kan man ju inte klaga på. Samtidigt är det min bästa avkoppling så det tackar jag för, att folk gillar vad jag gör.

Nä, nu ska jag ner till tvätten och markera alla golvplattor som ska limmas fast innan fastighetskillen kommer.

Ha en kjempego dag!

Kommentarer
Postat av: annie

härligt härligt att du e igång me bloggandet igen gumman..=) hoppas allt e bra...Puss på dej..

2009-07-03 @ 18:56:27
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: JP

Karin kanske vill måla i Örebro också? :)

2009-07-06 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0