Söndags morgon.

Sitter här och försöker hålla mig vaken innan jag ska upp och ta bussen. Fy så trött jag är! Att jobba helgen är ansträngande, till råga på det så är det bara två som är löpare på hela Skarven och det känns kan jag tala om! Vilket spring jag hade igår. Dela alla mediciner och sen både städa köket och lägga de boende. Fick dock hjälp med tre stycken så det var verkligen bra. Skulle aldrig tagit två av dem själv ändå, nä det gäller att hålla på sin rätt så inget händer.

Jobbade från sju till halv ett först. Hade rast och åkte iväg med Anders för att handla present till Tess. Halv tre var jag åter på jobb och kollegan som stannat kvar gick hem. Som tur är, är det min tur att gå vid halv tre idag. Känner på mig att jag kommer vara väldigt slut så vem vet när det blir sängen för mig idag?

Hur ska man veta när ingen säger något?? Ahh...!! Pucko!!

Hoppas ni sover gott i era varma och sköna sängar!

// Michelle

Kommentarer
Postat av: annie

Gumman, tuff helg. Ska bli mysigt att ses imorn! Längtar redan! Puss

2009-07-19 @ 18:59:11
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0