Morgonstart med kaffe.

Har kommit fram till om jag inte är pigg när jag stiger upp så måste det bli kaffe direkt. Det blir ett måste.
Idag är det jobb 11.30 till 20 men jag är väldigt seg idag. Dessutom är det en helt okänd avdelning jag ska vara på men det ska ändå bli roligt. Vet att veckorna kommer gå fort, så blir det alltid. Ska försöka hinna med mer än bara jobb, man har ju ett liv också som får innehålla lite mer anser jag.

Anders skulle köra MC efter jobb med en kompis så jag hoppas turen går bra. De skulle visst få sällskap av ett gäng så det kan ju bli trevligt. Sen på torsdag ska anders göra teori, hoppas hoppas att han fixar det! Annars är det ju bara att göra om det tills han klarar det!

Var egentligen tänkt att vi skulle handla igår men vi sköt upp det till imorgon. Behöver iallafall ha ett torkställ för torkrummet där nere kan inte torka kläder. Det tar hela tvättpasset (7-14) (14-21) för att exempelvis jeans och annat lite tjockare plagg ska bli tort men oftast blir det på gränsen till tort, alltså fuktigt. Det funkar inte! Och det värsta är att det inte är nåt fel på torkrummet! Men det blir super med ett torkställ, kan man ställa ut på balkongen och låtsas att man har en vindtorka =)

Längtar i allafall efter helgen, jag behöver vara ledig och umgås med vännerna. Blir grillfest hos Annies föräldrar, skitkul! Innan det tvättning och sen på söndagen vill jag pärla =)

Nä nu ska jag diska innan jag drar til jubb. Ha det gytt i värmen!

Kommentarer
Postat av: annie

Ordet grillfest= mys ordet pärla= annies ögon spärras upp! Vad sägs om o do it together??Hoppas du har det bra på jubb idag,tänker på dig bästiz...Pussar

2009-07-07 @ 20:03:34
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0