Lördag= lugn och skön.

Gick upp i morse och lyssnad på "Ring så spelar vi" när jag bakade en god sockerkaka. Detta var för att testa ugnens kapacitet samt att Erica skulle komma kl tolv. Hade paj över från igår så det tänkte jag att vi skulle mumsa på. Efter baket var det lagom till att Melodikrysset spelades i radion. Jag gjorde det ju såklart och tänkte tillbaka på alla de morgnar som man gjorde detta hos mormor och morfar ihop med god frukost som bestod av goda smörgåsar och nypressad apelsinsaft som morfar stått och slitit med. Men jag klarade ett par frågor faktiskt. Kände mig mäkta stolt.

Sen hann jag in och tvätta håret och sen kom Erica och vi åt goda rester till lunch. Efter maten slog vi oss ner i soffan och hade väldigt givande samtal över allt och ingenting. Men så hade jag ju bakat så det var ju bara ett måste att smaka på och komma fram till om jag lyckats. Det gjorde jag =) Tack för det ugnen! Blev paff igår när jag gjorde paj, den funkade hur bra som helst. Tack igen!

Efter en god kopp te som var inhandlad från norge blev det The Bucket List samt chips till detta. Mysigt att bara slappa och inte vara uppe i varv som jag har en förmåga att vara allt för ofta. Ska försöka att stressa ner men jag känner mig själv, jag gillar att vara igång och ha ideér och sätta dem i verket.

Har känt mig bättre idag men ögonen är som de är- fortfarande lite läskigt men det går. Får ta det nätt och stilla.

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Ylle

Jobbigt det låter det där.. du får ta d lilla lugna. vad gör du i veckan?

2009-07-26 @ 13:45:20
URL: http://cindefukingrellla.blogg.se/
Postat av: annie

Hej gumman,vad mysigt ni verkar ha haft det!Skönt o bara ta d lugnt...Vi hörs av vännen, sköt om dig! Puss

2009-07-28 @ 09:16:47
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0