Läskigt.

Får väl ta allt från början:

Förra söndagen när kim, daniela och liam var på väg mot sin bil så såg vi att en volvo utanför vår balkong var olåst samt att det satt en skruvmejsel i rattlåset. Dessutom hade den bilden klämt in bilen bakom så den kunde inte komma ut. Vi ringde till polisen som gjorde en notering om detta, strax efter att vi hade ringt körde volvon iväg men vi såg aldrig föraren. Vi var ju oroliga dels för bilen bakom men också för att ett barn/ungdom också skulle upptäcka att bilen var olåst och göra något dumt som att försöka köra iväg den. Man vet ju aldrig!
Sen har vi inte sett bilen förrän igen igår, på exakt samma plats. Då var det dessutom så att den hade backat bak med bilkroken i en bil som tillhörde en arbetskamrat till Anders. Han ringde upp honom och de tog sedan bilder på skadan samt ringde polisen. Sen stod de och snackade en god stund innan polisen kom och anders lämnade lite uppgifter. Efter att polisen åt tog det 10 min och därefter åkte volvon iväg..Blev lite skraj att han hört och sett allt eftersom han var snabb på att sticka. Men jag ska inte oroa mig, har väl sett för mycket film men sanningen är att folk är inte kloka och allt kan hända. Man är alltid utsatt.

Men mitt i allt detta så har jag äntligen hittat ett våningsfat som jag bara måste köpa när lönen kommer, dock kostar det nästan 600kr men jag ska ha det!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

SKITSNYGGT=)

2009-07-15 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0