Himma!

Äntligen himma. Har vatt en bra dag på jobb, gick fint att få upp alla och tiden har inte stått helt stilla. Najs att man är ledig nu. Har lite att göra, ska träna, tvätta, grill-partaj på vide, smycka på söndag, träffa ricke en stund ikväll när han kommit från götet. Han är förresten tönn den killen, ringde häromdagen och jag svarar som alltid :
-"Hej det är Michelle."
- "Hej!"
Säger lite tveksamt - "Heeej, vem är det?"
- "Vet du inte det?"
- "Eee nää, eller jo fan det är ju du, det hör jag ju nu".

Samma sak hände igår när han ringde...Sanslöst Michelle! Jag får ursäkta mig med att jag var någon annanstans!

Nu sitter jag och väntar på mannen för vi ska HANDLA! Yees, yees! Att man kan njuta av det haha men jag kan! Fick en kommentar about mina spindelmannen-smycken på mina arbetsskor (dem som alla tycker är så fula- dock inte jag som alltid ska vara tvärt emot haha). Bara jag tittar på smyckena på fötterna så lyser jag upp, det är ju Spindelmannen vi snackar om =) De ger mig extra kraft. Anders berättade att när han var ute och körde MC häromdagen så var de på nån MC/Bil-mässa och gissa vad som fanns där?? En Spindelmannen bil! Den vill ju jag ha! Den ska jag bara ha. Tydligen var den riktigt fräck så vi kanske ska undersöka om vi kan sticka dit en vända nån dag. Puckot hade glömt mobilen hemma så det blev inte ens en bild till mig =) Men han vet hur han ska få mig att le, jag blir som ett barn direkt. Perfekt mutning, tänk på det mina vänner, allt med Spindelmannen går hem hos mig hihi. Är man knas eller? Blev nog tappad eller nåt när jag var liten =)

Ska titta efter en papperskorg på Maxi, undrar om de har ......?!!
Smycken jag gjorde igår:

Klasörhängen 70kr.



Ringar i olika färger 80kr/st.




Have a lovely friday. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0