From Yesterday.

Har just upptäckt bandet 30 seconds to Mars! Helt grymma verkligen, inte minst för att Jared Leto är sångaren =) Lyssna på dem, verkligen ett tips, ni kommer fastna som jag gjort!
Glömde i förra inlägget att berätta att Anders, jag och Karlbrand var på sjöbomarknad i torsdags kväll. En härlig tripp på alla sätt! Grädden på moset var att Anders vann två Spindelmän till mig, en god och en ond! Så numera har jag en vid min sida om natten. Underbart!


Blir pärlmys hos Annie ikväll, det behöver vi! Vi pratar om att ha gemensamt party framöver så då måste det ju finnas nya och fräscha smycken! Vi ska även äta tacopaj, gott ska det bli. Behöver en kväll som denna, helgen var ju lite jobbig på sina sätt så ikväll blir det avkoppling deluxe. Och snack och kärlek.

Jimmy klarade uppkörningen för motorcykel- Grattis vännen! Det gjorde du bra!

Imorgon blir det tvätt och jag är ledig, det behöver jag! Måste lära mig att släppa jobbet, och sluta fundera så mycket!
Inte helt enkelt när man är som man är och man inte blev som man skulle..

Nä, nu tycker jag att ni lyssnar på 30 seconds to Mars på youtube: From yesterday, The Kill, A beautiful mind. Wow säger jag bara!

Nå vad tyckte ni??

// Chelle


Kommentarer
Postat av: annie

Bästizzz, mysit vi hade idag- LOVE IT! Ja rätt bra låtar ändå faktiskt..=) Good choice, men det brukar du ju ha! Love youuu!

2009-07-20 @ 21:57:26
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0