En riktigt lyckad helg.

Började med att tvätta i lördags, lugnt och skönt och jag kunde mysa med min inköpta torkställning hehe. Efter tvätten gjorde vi oss i ordning och blev hämtade av Jimmy, vi skulle ju bort till vide på ff-fest! Efter en stund kom Jonas och Emma och deras Liam, helt galet lik Emma tyckte jag. Vi förberedde ute i trädgården och sedan kom Kim, Daniela och Liam. Vi grillade och hade härliga tillbehör så det satt fint! Efter maten blev det lekar, killar mot tjejer. Riktigt kul! Visste inte att pilkastning var lite av min grej =) Efter lekarna i trädgården gick vi till parken och spelade kubb. Sedan blev det lek och bus på lekplatsen med alla "barnen". Härlig kväll! Lägger upp lite bilder från den härliga kvällen.

         

   

Igår tog vi det lugnt och jag satt och pärlade nån timme och sen ville jag ut och hitta på nåt så det blev att vi hämtade upp Jimmy och Annie. Körde till lomma och tog en glass och kände på vattnet. Sedan bestämde vi oss för att köra och hämta Pelle-mannen och hämtmat. Blev kinamat för mig och annie och killarna tog pizza. Vi hyrde även film men handlingen var lite klyddig men härligt att vi umgicks iallafall.

       

 

Vi har ju pratat lite om att vi (eller jag) vill köpa Annies föräldras matsalsbord. Och vi tittade på det i lördags när vi var på vide och det blir nog det =) Underbart! Tror det kommer passa riktigt bra i vårt hem. Finns även sex storlar till. Saker och ting börjar komma på plats =)

Nä nu blir det jobb strax, kväll idag..Men ser fram emot onsdag då jag ska få fint besök av Annie och Erica. Trevligt!
// X

Kommentarer
Postat av: annie

Härligt gumman...=) Ses imorn!Pussar/

2009-07-14 @ 11:23:18
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0