Twilight

Ser på den just nu men tydligen har de nån spärr så efter 72 minuter så måste man vänta en halv-timme innan man kan fortsätta se filmen. Skumt. Men bra är den. Så fin kärlek mellan två personer. Ohh. Ja, undrar hur den slutar..=)
Igår köpte jag med mig pizza hem till mormor till lunch. Och hon uppskatade mycket att jag kom och vi hade det lika trevligt som alltid. Hon berättar historier om hur det var förr och om min släkt. Härligt. Det kommer vi alltid ha. Hon är underbar när hon vill och känner för det. Hon gillade iallafall hawaii-pizzan så det skulle hon beställa nästa gång hon äter det. Sen var det hem och förbereda inför fikan på kvällen med anders mammas, dixie, niclas och my. Vi hade det trevligt men skönt sen när de gick och vi fick ha resten av kvällen själva. Kan bli för mycket ibland.

Imorgon ska jag till annie på mysmiddag. Sticker dit direkt efter skolan som slutar halv fyra..Lång dag. Men sen blir jag så härligt bortskämd hos henne så jag vet att jag överlever. =) Vet inte vad vi hittar på men alltid blir det något. Sen ska jag sova där. Skönt att slippa tänka på att ta sig hem. Nu ska jag fortsätta kolla filmen så vi hörs!

Bye!

Kommentarer
Postat av: annie

longing for you myy friend...hihi...(K)

2009-01-22 @ 17:00:48
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Johan

Den filmen är skitbra!! Trevlig helg Kraam

2009-01-23 @ 09:00:43
URL: http://chilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0