Tidig kväll?!

Tror att det blir det idag. Orkar inte vara uppe. Mår verkligen inte bra. Usch. Och så släppte anders en bomb igår när vi skulle sova. Precis som jag kunde sova då..Och denna jävla knöl i magen. Shyst! Så jag funderar starkt på att försöka somna innan honom så jag får lite lugn och ro. Men först blir det situps! Jajamen, träningen sätts inte på sidan bara för att han är en klant. Usch nä, blir bara så ledsen när jag tänker på det. Kan jag inte bara få en nyckel till hans hjärna?! Tror inte att det blir en bra helg hemma så ska försöka hålla mig väck så mycket det går. Kanske sticker till mamma imorgon kväll o sover där eller så. Känner bara att jag inte vill vara här. Han behöver få vara ifred med sitt. Bättre att han tar steget när han vill prata.

Gluupp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen, jag tror inte det är så kreativt att sticka huvudet i sanden eller att hålla sig borta, det brukar inte leda till några lösningar, mer än tillfälligt lugn och ro. Varför pratar ni inte med varandra på ett vettigt sätt? Kram

2009-01-09 @ 08:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0