The Weekend

I fredags spenderade jag kvällen hos annie med god middag och nyttiga snacks. Himla mysigt var det. Tyvärr var jag jättetrött att jag hade kunnat somna vid sju utan problem. Men annie höll mig uppe och det var nog bra. Vi kollade på Lets dance och lite av Inte utan min dotter. Sen på lördagen käkade vi frulle och jag blev körd hem. Väl hemma plockade anders och jag lite och sen körde vi med anders kompis till jägersro för att handla lite dricka till kvällen samt snacks. På eftermiddagen pysslade jag lite och fixade till mig för att på bästa sätt kunna ta emot allt folk som skulle komma och fira anders.
Festen var jättetrevlig och jag fick träffa tre nya personer. Men jag var himla trött så när vissa bestämde sig för att gå ut så valde jag gladeligen att hoppa i säng. Anders kom inte hem förrän halv fem så det var nog roligt för honom att sticka ut. Vi är ju inte så himla glada för att gå ut men känner man för det så =)
Söndagen var så himla lugn och skön och jag gjorde inte mer nyttigt än att städa undan efter festen och tvätta. Dagen spenderades i soffan med den roliga serien "Chuck" och anders så jag kunde inte ha det bättre. Senare på kvällen kollade vi X-Men 2 och jag måste säga att jag gillar hela triologin faktiskt.

Just nu sitter jag i skolan och har lunch. Längtar tills jag ska börja dra mig inåt stan för att möta upp annie. Ska gå och käka på thai vid triangeln och sen blir det nog en vända i lite affärer. Får passa mig bara så att shoppoholikern i mig inte tar över ;) Blir ju lätt så när man vill ha massor och har en slant. Nepp, pass upp!

/ Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vi käkade på Mando:D

2009-01-26 @ 23:31:16
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0