Skarven

Då har man jobbat klart en av dagarna denna helg. Skönt som attan. Tiden rinner iväg och snart är det ny vecka. Men ska inte klaga på det för jag har redan fredagen att se fram emot. Den ska spenderas med annie och det innebär mys =)

Igår var jag hemma hos erica på middag. Min gamla vän från petri och litterär gestaltnings kursen hehe. Har en superbra lägenhet i kirseberg som var superfin verkligen. Och var så härligt att höra att hon trivs. Köttfärspaj stod på menyn samt sallad med vindruvor, nötter, isbergssallad, körsbärstomat, gurka och päron. Mumma var det! Satt och njöt av middagen länge länge och sen kollade vi på lets dance. Roligt var att vi tycker lika om deltagarna om mycket. Sen blev det en god kopp te i muggarna jag hade med som inflyttningspresent samt brownie. Jag njöt hela kvällen och detta ska göras om bannemej!

Nu ska jag fixa en god sallad och kolla på flickan med pärlörhänge. Anders är i sjöbo så jag får se till att njuta lite jag med :)
Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0