Saknad

Ja, det blir så himla tomt efter Emma. Hade ju hejdå-middag för henne igår. Hon hade gjort underbart goda pizzor och bjöd på gott vin till. Träffade även Patte, Matilda, Sandra, Christel och Malin. Trevligt. Och när Sandra höll tal så kunde jag inte hålla tårarna väck. Det gick inte. Så fint. Och jag fick tack för att jag presenterat Sandra och Emma för varandra. Blev rörd i hjärtat. Och sen blev det lite mer vin och så var kvällen igång. Härligt var det och jag vill tillbaka till det. Underbara tjejer. Och jag har nu lovat bort mig en weekend med annie till london för att hälsa på så det ska hållas. Ska spara redan nu. =)
Sen har jag saknat Sandra massor så det var lite extra skoj att träffa henne. Och Emma lyste som vanligt, sötnos. Hon fick två pocket av oss och ett armband och örhängen som annie gjort. Så fint!

Sen blev jag, Annie och Patte upphämtade av Anders och hemkörda. Najs med tanke på att jag inte var nykter haha. Men som tur var mådde jag bra imorse, någerlunda iallafall. Kändes lite men det var det definitivt värt. Kurskompisarna var nog mer störda än jag idag :)

Nu ska jag snart tvätta och fixa undan och sen blir det middag: snitzel, hasselbackspotatis och beairnaissås.
Tjingeling!







Ni betyder <3

Kommentarer
Postat av: annie

så fint inlägg vännen...(L) ja, jag ska me börja spara nu, direkt efter kommande resa..=) får ha lite pärlparty o så så får du ta de pengarna till det..ska bli skoj..=) Mmm...låter som en MUMSIG middag igår, härligt..ha d så mysigt hos Erika idag, hälsa så gott till dem..Vi hörs stumpan...Pussar(L)

2009-01-16 @ 07:52:17
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer sakna er med...ser fram emot att ni kommer över :)

2009-01-21 @ 12:14:24
URL: http://www.goddard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0