Hero

Ännu en söndag. Har precis fått lite ordning här hemma. Var hos mamma i fredags, behövde träffa henne. Härligt hade vi det med grillad kyckling och sallad och bröd. Mumma var det! Sen blev det te och dx-boll, helt underbart. Men ska dock erkänna att jag råkade gå vilse när jag var ute med oliver..Japp, vi gick och gick och plötsligt var jag lost..Haha, det händer ju ibland =) Men så hittade jag en skylt med gånglåtsvägen så den följde jag och vi hittade hem. Vilket äventyr! Japp, man vet aldrig vad som händer när man är med mig. Ganska roligt att vara en sån person.

Blev sen hem på kvällen och redde ut ett o annat med anders. Tror vi är på rätt spår igen. Men måste lära mig att ha tålamod. Tålamod är inte mitt förstanamn, tyvärr är det så. Men vi ska hitta tillbaka till varandra. Det tänker jag jobba på iallafall. Om det skulle vara meningen med nåt annat så visar det sig säkert. Men just nu vill jag leva och trivas. Appropå trivas, dammsugade och torkade golven nyss. Även disken är väck. Super! Känns som man kan börja veckan utan att känna att här är ett bombnedslag.

Imorgon börjar dagen med datorkunskap och sen social omsorg på eftermiddagen. Har tatt fram resten till morgonens lunch. Ska bara koka ris till. Och nej, det blir inte den vanliga kycklinggrytan som jag alltid annars har haft med mig =) Men det hade kunnat vara det hihi. Men bestämde mig för att ta steget att välja nåt annat. Måste utvecklas!

Ha en god söndag alla och dagens smach hit är Nas Ft. Keri Hilson - Hero

Kommentarer
Postat av: Johan

Keep on kicking :) Hoppas allt blir bra om det är lite oroligt för stunden.



Kram Johan

2009-01-12 @ 13:29:31
URL: http://chilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0