En onsdag som denna

Så har jag varit i skolan och fått en härlig dos av mina kursare. Michelle var tillbaka och denna glöd hon har har man saknat. Människan har ju varit i både Kina och Venezuela under lovet så det blev inte att det fanns tid att ses. Men nu är hon back. Och de andra är varit lika saknade!

Blev iallafall ingen heldag så min lunch (kycklingsallad med egen dressing) åts upp här hemma istället för en stund sen. Var smaskens. Men ska ju hem till emma vid fem och käka hejdå-middag för hon ska till england 6 månader. Jisses, blir tomt här hemma. Ingen fika och det där men vem vet, man kanske tar en weekend dit nån gång under de 6 månaderna.

Så innan emma, har annie och jag bestämt för att gå i stan och kolla lite på gina. Måste förresten kolla busstider ang det..Jepp. Blir irriterad bara jag tänker på att de har höjt avgiften till 22kr. Rena rånet faktiskt. Hemskt.

Så här knäppa var annie och jag i måndags: Njut för det är bilden värd!



Bye gott folk!

Kommentarer
Postat av: annie

haha, japp..o minst en weekend ska det bli, nu ha du lovat så snart bokar vi...helt enkelt...ska bara bli så..Puss(L)

2009-01-14 @ 20:33:10
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Johan

haha, knäppisar... Vad var det Anders brukade säga? "Välkommen till familjen Knäpp!" ;)



Ha de Kram.

2009-01-15 @ 09:37:55
URL: http://chilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0