Vellingeblomman

Där har jag varit idag men först lunchade annie och jag på vårt thai-ställe och jag var hungrig, så det var mums minsann. Sen skulle vi åka och hämta en kompis till Annie, och mig men när vi kom dit fick hon en kramp och efter denna blev hon jättetrött och kunde inte följa med. Det var en rätt obehaglig känsla att se det, men nu är jag en erfarenhet rikare.Och som tur var fick hon anfallet i hemmet och inte i bilen eller sen ute i vellinge så det får man kanske vara glad över, för hennes skull. Dock tror jag att jag och Annie hade löst situationen på ett utmärkt sätt om det hänt någon annanstans.

Så sen åkte vi iväg till Vellingeblomman ändå och fikade och jag fick köpt två ljusstakar som jag länge letat efter och ett litet träd samt två ljus till stakarna. Så strax ska jag fixa och pula med det och sen diska undan. Vid 18 sen så är det käk hos nicolina, tacos =) Och så ska man se barnhemmet, skräckis så jag har sagt att hon ska paxa den störst kudden som finns till mig för den lär behövas =)

Pusshaaaj!

Kommentarer
Postat av: annie

härligt att ha dig me gumman...hur gick d me akelius igår förresten? ses imorn, halv 11 då..ha en mysig kväll! P&K

2009-02-20 @ 17:56:57
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Nadine

Den filmen är läskig! Jesper och jag pratar fortfarande om små barn som står i mörka hörn. Brukar skrämma upp varandra med det, haha!

2009-02-21 @ 01:00:06
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0